Aanmelden en Contact
Wanneer u denkt dat de zorgboerderij u een passende dagbesteding,woonplek of ambulante ondersteuning kan aanbieden dan kan er contact opgenomen worden en kan u altijd een keertje vrijblijvend langskomen.
Mocht de zorgboerderij aanspreken dan kunnen in een intakegesprek de verdere mogelijkheden worden doorgenomen.
Stap 1:Orienterend bezoek
U komt op afspraak vrijblijvend langs om te bekijken of de dagbesteding op de zorgboerderij u aanspreekt.
Stap 2: Aanmelden
U of uw vertegenwoordiger doet de aanmelding per mail of telefoon.
Zo mogelijk stuurt u achtergrondinformatie mee.
Stap 3 : Intakegesprek
Op het moment dat de aanmelding binnen is volgt er een afspraak voor een intakegesprek.
Tijdens het intakegesprek maken wij nader kennis en wordt er bekeken of de benodigde begeleiding geboden kan worden.
Stap 4 : Wachtlijst
Als er op moment na aanmelding en intake geen passende plek is dan komt u op de wachtlijst.
Stap 5 : Start
Er wordt een startdatum afgesproken zodra er een passende plek is en de deelname op de zorgboerderij kan beginnen !
Financiering
Om de dagbesteding van zorgboerderij De Leemberg te kunnen bezoeken is een beschikking nodig. Het gaat daarbij om een beschikking Dagbesteding Begeleiding Groep, in zorg in natura of PGB. Vervoer wordt verzorgd door de zorgboerderij als u bij uw indicatie een beschikking vervoer heeft.
Om individuele begeleiding te ontvangen heeft u een beschikking individuele begeleiding nodig.
U heeft een WMO indicatie beschermd wonen of een WLZ indicatie wonen nodig om in aanmerking te komen voor de appartementen op de zorgboerderij.
Hiervoor kunt u contact opnemen met het WMO-loket van uw gemeente of het zorgkantoor.
Wij kunnen, wanneer dit gewenst is, hulp bieden bij de aanvraag van een beschikking.
Kamer van Koophandel te Breda 89060458
Rabobank Roosendaal/Woensdrecht
Rekeningnummer: NL94 RABO 0180 7886 12
AGB code PGB : 30301944 ( zorgboerderij De Leemberg)
AGB code WLZ zin : 73732508 ( Samenwerkende Zorgboeren Zuid)